Kubota traktor M5101 N-EC
Produktové číslo: K01975Motor
Traktor M501 je vybavený novým čtyřválcovým motorem vlastní produkce o objemu 3,8 l. Motor splňují emisní normu TIER 3B a poskytuje výkon 105 koní. Hlavní předností motorů Kubota je jejich dlouhá životnost, nízká spotřeba a kultivovaný tichý chod.
Převodovka
Kubota M5101N je k dispozici se dvěma druhy převodovek. První varianta s 18 stupni vpřed a vzad nebo druhá komfortnější varianta s 36 stupni vpřed a vzad s dvoustupňovým násobičem. Inovací je tlačítko nahrazující spojkový pedál, které je umístěno na řadící páce standardně u převodovky s 36 stupni vpřed a vzad. Hlavní převody je možné řadit ve 3 jízdních rozsazích. Cestovní rychlosti 40 km/h je dosaženo při snížených otáčkách motoru o 20%, což šetří palivo a prodlužuje životnost. Standardně je traktor vybaven superplazivými rychlostmi. Minimální rychlost činí 0,26 km/h při 2 400 ot/min. Novinkou u Kuboty M5101 Narrow je také elektrohydraulický reverzor umožňující snadnou změnu směru jízdy vpřed a vzad bez nutnosti použití spojkového pedálu.
Hydraulika
S tříbodovým závěsem kategorie II s nosností 2 300 kg zvedne Kubota M5101N jakékoliv nářadí snadno a rychle. Standardně dodávané 2 vnější hydraulické okruhy je možné rozšířit až na 5 vnějších okruhů. Průtok hydraulického čerpadla činí 63 l/min–69 l/min. Vývodový hřídel disponuje standardně rychlostí 540/540E ot/min. Na přání je možné rozšířit rychlost vývodového hřídele o 1 000 ot/min.
Kabina
Oproti předchůdci byl interiér kabiny přepracován pro ještě příjemnější pracovní prostředí. Standardem traktorů Kubota M5101N je vzduchem odpružené sedadlo a klimatizace. Velkou předností kabiny je absence středového tunelu. Časté vystupování a nastupování tak není žádný problém.
Systém Bi-Speed
Přední náprava s pohonem prostřednictvím kuželových ozubených kol v olejové lázni činí z Kuboty M5101N velmi obratný traktor. Patentovaný systém Bi-Speed, který nabízí pouze Kubota, umožňuje otáčení na velmi malém prostoru. Při natočení předních kol pod úhlem 35° se téměř zdvojnásobí díky systému Bi-Speed rychlost předních kol oproti rychlosti kol zadních. Průměr otáčení tak činí pouze 3 950 mm. Systém Bi-Speed je možné libovolně zapnout či vypnout jedním tlačítkem.
Tento stroj se dodává ve smontovaném a zprovozněném stavu, technik Vám stroj předvede, vysvětlí a zaškolí obsluhu. Předání je možné u nás na prodejně v Přerově nebo lze stroj dovézt až k Vám naším rozvozem - tuto službu poskytujeme v okolí Přerova do vzdálenosti dle Prémiové dopravy.
Motor | Kubota V3800-CR-TIEF4 | |
Výkon | 77.9 kW | |
Počet válců | 4 | |
Převodovka | manuální, 6 stupňů (volitelně 2 stupňový násobič), | |
Rozměr kol - přední | 270/70 R18 | |
Rozměr kol - zadní | 440/65 R28 | |
Posilovač řízení | Hydraulický | |
Max. pojezdová rychlost | 40 km/h | |
Brzdy | hydraulické kotoučové, zapínání 4×4 při brzdění | |
Zdvihový objem | 3769 cm3 | |
Objem palivové nádrže/AdBlue | 76/XXX l | |
Počet rychlostních stupňů | 18 vpřed/18 vzad nebo 36 vpřed/36 vzad (s 2 stupňo | |
Průtok hydraulického čerpadla | 69 l/min | |
Zvedací síla vzadu | 2300 kg | |
Počet hydraulických okruhů | 2 standardně, 3. 4. 5. volitelně | |
Průměr otáčení | 3.95 m | |
Pohotovostní hmotnost | 2700 | |
Rychlost vývodového hřídele | 540/540E (1000 – volitelné) ot/min | |
Typ vývodové hřídele | nezávislý, elektrohydraulická, lamelová spojka s b | |
Uzávěrka diferenciálu | manuální |