Domů / Elektrocentrály

ELEKTROCENTRÁLA EU 10i T1 F

Kód produktu H715270 Produktové číslo: H00024
Lehká kufříková elektrocentrála EU 10: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupn
Výrobce: Honda
Dostupnost: SKLADEM
24.785 Kč bez DPH
29.990 Kč , plus doprava
(29.990 Kč/KS)
 
Porovnat Přihlaste se pro přístup do seznamu zboží.
ELEKTROCENTRÁLA EU 10i T1 FTato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém \"kufříku\" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k \"resetu\" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU10i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce \"kufříku\" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Specifikace
Motor Honda GXH 50
Obsah 49.4 cm3
Kapacita palivové nádrže 2.1 l
Hmotnost 13 Kg
Rozměry (dxšxv) 451 x 242 x 379
Pracovní otáčky motoru 4500 ot.mint-1
Typ elektrocentrály Jednofázový
Technologie regulace el.výstupu Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Jmenovitá frekvence 50 Hz
Třída krytí IP 23
Maximální výkon 1000 VA
Jmenovité napětí 230 V
Jmenovitý proud 3,9 A