Kubota traktor B2261 H Cab

Kód: B2261 H CAB
Neohodnoceno
120 999 999 Kč
Skladem
  • 26 koní, úsporný motor Kubota 3válec.
  • Klimatizovaná kabina.
  •  3st. hydrostatická převodovka, Bi-Speed.
  • Zdvih hydrauliky 970 kg.
  • Výkonný, vhodný pro různé údržbové nebo malozemědělství

Detailní informace

Detailní popis produktu

Maximální výkon spojený s nejvyšším komfortem – nová série B2 od Kuboty.

Nová série B2 reaguje na přísnější ekologické limity a předpisy platné v EU pro nové řady traktorů. Standardem této řady je vynikající ergonomie, výkonnost a jednoduché ovládání umožňují maximální produktivitu. Komponenty vysoké kvality z vlastní produkce jako jsou motory, převodovky, nápravy a kabiny garantují kvalitu a spolehlivost. Originální kabina Kubota s klimatizací, kompletně integrovaná do základní koncepce, poskytuje mnoho prostoru a komfortu při dlouhých pracovních dnech.

Komfort, bezpečnost, snažší ovládání

Novou konstrukcí kabiny s pouze čtyřmi sloupky se zvětšil prostor obsluhy a snížil vnitřní hluk. Klimatizace, kompletně integrovaná do základní koncepce stroje zlepšuje pracovní podmínky obsluhy při dlouhých pracovních dnech.

Všechna tato vylepšení přispěla k lepší bezpečnosti provozu, ovládání a komfortu obsluhy. Nasávaný vzduch u kabiny prochází přes kvalitní filtr, který se dá za nestandardních podmínek nahradit filtrem uhlíkovým. Protože vyšší výkon motorů vyžaduje větší pevnost konstrukce, je u řady modelů zdvojen rám. Jízdní a užitné vlastnosti všech modelů řady B2 zvyšuje možnost používání různých druhů pneumatik, které jsou ve standardní nabídce. Samozřejmostí všech modelů je možnost provozu na pozemních komunikacích. Vezme-li se v úvahu, kolik toho nabízejí modely této konstrukční řady, je o to překvapivější, jak jsou cenově výhodné. Můžeme tak nabízet skutečně atraktivní traktory, které byly vyvinuty a zkonstruovány speciálně s ohledem na splnění široce strukturovaných požadavků možných uživatelů. Ať už se jedná o lehké zemědělské práce, stavební činnost, údržbu obcí, práce ve školkách, vinařské a sadařské činnosti, nebo denní práce v okolí domu, pro každou práci disponuje řada B2 vhodným modelem traktoru.

Motory

 

Model B2261 je vybaven 3válcovým motorem Kubota o výkonu 26 HP, variantně mechanickou převodovkou (model s označením D) 9V/9R s reverzační pákou pod volantem, nebo 3stupňovou hydrostatickou převodovkou (model s označením H). Dvě varianty provedení: ROPS (bezpečnostní rám) nebo Cab (klimatizovaná kabina).

Motory E-TVCS

Jsou to vysoce výkonné, tříválcové, kapalinou chlazené dieselové motory E-TVCS (E-TVCS = spalovací systém s trojitým rozvířením). Tyto velmi kultivované motory s příznivými startovacími vlastnostmi zajišťují nízkou úroveň hlučnosti a vibrací při velkém výkonu a vysokém krouticím momentu. Důsledkem jsou rovněž nízké zplodiny při vyšším jízdním komfortu.

Kabiny u modelů B2231H Cab, B2261H Cab

Nová integrovaná kabina

Traktory série B2 Cab disponují integrovanou kabinou, kabina, podlaha a blatníky jsou spolu spojené sváry. 4 konstrukční sloupky s velkoryse vyklenutými prosklenými plochami poskytují řidiči velký prostor a vynikající rozhled kolem. Otvory v podlaze, díky zavěšeným pedálům, jsou zbytečné a úroveň hluku je redukována.

Zadní vyhřívané okno s větracím otvorem

Pomocí aretace se zadní okno otevře natolik, aby mohl proudit čerstvý vzduch a vnikání nečistot do kabiny bylo minimalizováno. Při práci v zimních podmínkách je zadní okno vyhřívané.

Prostorná a tichá kabina

Traktory série B2 Cab nabízejí díky nové integrované kabině maximální komfort. Konstrukce se čtyřmi sloupky poskytuje pocit většího prostoru a nepřekonatelné zorné pole. Pro jednoduché nastupování a vystupování je možné doširoka otevřít dveře. Dalším znakem komfortu je nízká úroveň hluku. Vnitřní prostor disponuje mnoha odkládacími plochami, 12 V zásuvkou, držákem na nápoje a skříňkou na nářadí.

Kabina chráněná proti prachu

I během dlouhých pracovních dnů zůstává kabina bezprašná. Pedály jsou uloženy uvnitř kabiny. Otvory v podlaze kabiny jsou tak zbytečné. To minimalizuje vnikání prachu do vnitřního prostoru. V případě pracovní činnosti ve ztížených podmínkách se může použít uhlíkový filtr.

Dvojitý rám

Jedinečným podvozkem s maximální životností došlo k výraznému zlepšení odolnosti karoserie. Tento obzvlášť robustní podvozek zaručuje zvýšenou odolnost a stabilitu i v obtížných podmínkách nasazení.

Ergonomický design kabiny – jízdní komfort

Náš základní princip: velký komfort a snadná obsluha. Všechny ovládací prvky jsou umístěny ergonomicky.

ovladaci-prvky

Barevně označené ovládací prvky (oranžové – pojezd, žluté – vývodové hřídele, černé – hydraulika), které jsou vždy umístěny v optimální vzdálenosti dosahu řidiče, přestavitelné a odpružené luxusní sedadlo s vysokou opěrkou umožňuje řidiči pohodlnou práci.

Servořízení

Je řízené mikročipem. Tím je traktor maximálně pohyblivý, na jedné straně rychle reaguje na řídící impulsy, na druhé straně snižuje únavu řidiče a zvyšuje spolehlivost stroje.

Bi-Speed

Tento systém je Kubotou patentovaný a snižuje zatížení podloží při maximálním natočení kol přední nápravy. Při zatočení kol přední nápravy nad 30° se aktivuje tento systém a zrychlí otáčení kol přední nápravy 1,6×. Na travnatých plochách nedochází k tzv. „zátrhům“.

Hydraulické čerpadlo

Druhé čerpadlo zesiluje výkon hydrauliky na úroveň obdobnou velkým traktorům. Doplňková zařízení mají rovněž zajištěn dostatečný výkon a hydraulické řízení v jejich výkonu se zvyšuje.

Stabilizátory na 3bodovém závěsu Kat. I

Stabilizátory umožňují snadnou fixaci závěsu což zjednodušuje montáž i demontáž doplňkového příslušenství se zadní agregací. Rychlou změnou výbavy traktoru pro různé druhy práce je nyní možné pracovat ještě efektivněji.

Velká světlá výška

Traktory řady B2 se vykazují velkou světlou výškou, která usnadňuje přejezd na další místo nasazení. Za účelem přejezdů mezi zelenými plochami jsou tyto traktory vybaveny zdvihovým hydraulickým válcem, s jehož pomocí je mezinápravové žací ústrojí zvedáno do manipulační polohy a stejně jednoduše spuštěno do pracovní výšky.

Doplňkové parametry

Kategorie: KUBOTA
Typ motoru: D1305, vznětový, kapalinou chlazený, s nepřímým vstřikováním paliva E-TVCS
Počet válců: 3
Zdvihový objem: 1 261 cm3
Maximální výkon: 18,2 (24,8) kW (HP)
Maximální výkon na PTO: 14,6 (19,9) kW (HP)
Jmenovité otáčky: 2 500 ot/min
Maximální kroutící moment: 82,8 Nm
Vzduchový filtr: 2stupňový, papírová vložka
Objem palivové nádrže: 27 l
Typ převodovky: hydrostatická
Počet rychlostních skupin: 3
Pohon stroje: 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy)
Bi-Speed: ano
Spojka PTO: vícelamelová, v olejové lázni
Uzávěrka diferenciálu: ano, na zadní nápravě
Brzdy: kotoučové v olejové lázni
Řízení: hydraulické
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách): 24 km/h
Tempomat: ano
Typ: závislý na otáčkách motoru
Zadní PTO: 540
Mezinápravový PTO: 2500
Čelní PTO: na přání 1 000
Možnost využití všech PTO souběžně: ano
Celkový výkon čerpadla hydrauliky: 33,1 l/min
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení: 18,9/14,2 l/min
Kategorie zadního 3bodového závěsu: Kat. I
Regulace zadního 3bodového závěsu: řízení polohy
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen: 970/760 kg
Ovládání zdvihu: mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze
Regulace rychlosti klesání: ano
Blokace polohy ramen pro transport: ano
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu: 3 standard
Celková délka: 2 683–3 136 mm
Celková šířka (v závislosti na pneu): 1 074–1 404 mm
Celková výška (v závislosti na pneu): 2 060–2 133 mm
Rozchod kol vpředu: 830 mm
Rozchod kol vzadu: 1 006 mm
Rozvor: 1 560 mm
Šířka vpředu (kola): 1 144–1 188 mm
Šířka vzadu (kola): 1 202–1 341 mm
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu): 290 mm
Vnitřní průměr otáčení: 2,1 m
Provozní hmotnost: 1 090–1 160 kg
Maximální hmostnost: 4 580 kg
Maximální zatížení přední nápravy: 2 460 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 2 120 kg
Maximální hmotnost přípojného vozidla: 3 000 kg
Kabina: ano
Klimatizace/topení: ano
Zásuvka 12 V: ano
Sedadlo: komfortní s odpružením
Nastavitelný volant: ano
Držák na nápoje: ano
Čelní hydraulický závěs: na přání
Čelní vývodový hřídel: na přání
Tažná lišta vzadu (spodní závěs): ano
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu: ano
Zadní pracovní světlomety: ne
Přední pracovní světlomety: ne
Maják: na přání
Přední blatníky: ano
Přední závaží: na přání
Čelní nakladač: na přání
Čelní ochranný rám kapoty: na přání
Mezinápravové žací ústrojí: na přání
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích: ano

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz