Kubota traktor L1-522 D NAGLAK

Kód: L1-522 D NAGLAK
Neohodnoceno
120 999 999 Kč
Není skladem
Položka byla vyprodána…
  • 51 koní, úsporný motor Kubota V2403-CR-TE5-GE1, kapalinou chlazený 4válec, přímý vstřik paliva Common Rail, DPF filtr
  • 4×2/4×4., uzávěra diferenciálu
  • Převodovka 8V / 8R, (2 skupiny / 4 rychlosti), synchronizovaná, mechanický reverz
  • Zdvih hydrauliky 1 750 kg
  • Dobře ovladatelný kompaktní traktor s kabinou NAGLAK.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Model L1-522 je všestranný a ekonomický. Jeho velká odolnost a vynikající čtyřválcový motor V2403 garantují extrémní odolnost při práci v náročném terénu a šetrnost k životnímu prostředí. To vše jsou vlastnosti, které činí řadu L1-522 skutečným „partnerem“ a velkým pomocníkem. A při koupi modelu L1-522 DCN (kabina Naglak), využijete tento model i pří nepříznivém počasí.
Kabina Naglak splňuje bezpečnostní předpisy, je vytápěná, vybavená ventilátorem, možností otevření čelního i zadního okna, sluneční clonou a bezpečnostním majákem. Samozřejmostí je možnost provozu na pozemních komunikacích.

Silné stránky se nedají skrýt

Síla a flexibilita byla u vývojářů hlavní prioritou. Výkonný a úsporný motor, uživatelsky přívětivá a funkční mechanická nebo hydrostatická převodovka, posilovač řízení, palivová nádrž s maximálním objemem, a hlavně výkonná a rychle reagující tříbodová hydraulika jsou prioritou řady L1.

Motor

L1

Motor: Tam je síla. Nejdůležitější pro řadu L1-522 jsou 4 válcové vznětové motory Kubota, splňující emisní normu Stage V. Všechny motory pro snížení emisí a nebezpečných částic ve spalinách používají přímé vstřikování Common rail (CRS), filtr pevných částic (DPF) a EGR ventil poslední generace. Výkon 52HP zajišťuje dostatek výkonu pro jakoukoliv práci.

Bezpečnost, pohodlí a ergonomie

L1

Tvar kapoty a blatníků zajistí pro obsluhu dobrý výhled do okolí. To je zvlášť důležité při práci se zadními přídavnými zařízeními nebo s čelním nakladačem. Velký úhel otevření kapoty pomáhá obsluze a servisu při údržbě. Velkorysý prostor obsluhy umožňuje snadné ovládání komponentů. Odpružená sedačka řidiče zaručuje i dlouhou práci bez únavy. Sklopný bezpečnostní rám ROPS, integrovaná přístrojová deska a logické ovládání podtrhuje dobře promyšlenou koncepci stroje.

Zadní tříbodový závěs

L1

Výkonný zadní závěs Kat. I se zdvihem až 1 750 kg je na celé řadě L1 dokonale sladěný se strojem. Jeho výkon dává možnost agregace nejrůznějšího příslušenství pro pokrytí nejrůznějších požadavků obsluhy. Jeden okruh přídavné hydrauliky umožňuje použití třeba sklopné vlečky.

Konstrukce přední nápravy

L1 konstrukce přední nápravy

Robustní konstrukce přední nápravy zaručuje velký úhel zatočení a extrémní manévrovatelnost. Světlá výška zlepšuje průjezd a manévrovatelnost v lesním porostu a horší průchodnosti.

Pneumatiky

L1 pneumatiky

Pro modely L1 jsou v nabídce tři základní druhy pneumatik: záběrové (polní), trávníkové a industriální.

Čelní nakladače

L1 pneumatiky

Čelní nakladače Kubota nabízejí "silnou ruku“ pro extrémní práci. Jsou optimálně přizpůsobeny řadě L1, pro L1-382 model LA525, pro L1-452 nakladač LA805 a pro modely L1-522 a L1-552 nakladač LA1055. Velká zdvihací síla a vysoká výška zdvihu je působivá v této výkonnostní a hmotnostní třídě. Jednoduché a intuitivní ovládání nakladače zajišťuje standardně joystick. Zaoblený design čelního nakladač se opticky hodí k celkovému vzhledu těchto traktorů a umožňuje dobrý výhled na pracovní plochu.
Rychloupínače Skid-Steer umožňují rychlou výměnu různého nářadí.

Kabina NAGLAK (PL)

L1 pneumatiky

Kabina Naglak splňuje bezpečnostní předpisy, je vytápěná, vybavená ventilátorem, možností otevření čelního i zadního okna, sluneční clonou a bezpečnostním majákem.

Doplňkové parametry

Kategorie: KUBOTA
Typ motoru: Kubota V2403 CR-TE5-GE1, vznětový, kapalinou chlazený, přímý vstřik paliva Common Rail, DPF filtr
Počet válců: 4
Zdvihový objem: 2 434 cm3
Maximální výkon: 37,4 (50,8)  kW (HP)
Maximální výkon na PTO: 33,5 (44,9)  kW (HP)
Jmenovité otáčky: 2 600  ot/min
Maximální kroutící moment: 166,7 Nm
Vzduchový filtr: 2stupňový, papírová vložka
Objem palivové nádrže: 50 l
Typ převodovky: mechanická, synchronizovaná reverzace
Počet převodových stupňů (vpřed/vzad): 4/4 (8/8)
Počet rychlostních skupin: 2
Pohon stroje: 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy)
Spojka: jednolamelová, suchá
Spojka PTO: vícelamelová, v olejové lázni
Reverzace: ano
Uzávěrka diferenciálu: ano
Brzdy: lamelové v olejové lázni
Řízení: hydraulické
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách): 30 km/h
Tempomat: ne
Typ: závislý na otáčkách motoru
Zadní PTO: 540
Čelní PTO: na přání
Celkový výkon čerpadla hydrauliky: 55,6 l/min
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení: 37,0/18,6  l/min
Maximální provozní tlak: 190 kg/cm2
Kategorie zadního 3bodového závěsu: Kat. I
Regulace zadního 3bodového závěsu: řízení polohy
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen: 1 750/1 250 kg
Ovládání zdvihu: mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze
Regulace rychlosti klesání: ano
Blokace polohy ramen pro transport: ano
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu: na přání 0/1, na přání 3/2
Celková délka: 3 170 mm
Celková šířka (v závislosti na pneu): 1 555 mm
Celková výška (v závislosti na pneu): 2 250 mm
Rozchod kol vpředu: 1 145 mm
Rozchod kol vzadu: 1 140/1 210/1 310  mm
Rozvor: 1 895 mm
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu): 390 mm
Vnitřní průměr otáčení: 2,7 m
Standardní pneumatiky vpředu: Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální)
Standardní pneumatiky vzadu: Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální)
Provozní hmotnost: 1 740 kg
Maximální hmostnost: 3 675 kg
Maximální zatížení přední nápravy: 1 450 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 2 710 kg
Maximální hmotnost přípojného vozidla: 5 000 (s nájezdovou brzdou) kg
Kabina: ano
Sedadlo: komfortní s odpružením
Nastavitelný volant: ano
Držák na nápoje: ne
Schránka na nářadí: ano
Čelní hydraulický závěs: na přání
Čelní vývodový hřídel: na přání
Tažná lišta vzadu (spodní závěs): ano
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu: na přání
Zadní pracovní světlomety: na přání
Maják: na přání
Přední blatníky: na přání (nelze s čelním nakladačem)
Přední závaží: na přání
Čelní nakladač: na přání
Čelní ochranný rám kapoty: na přání
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích: ano
Položka byla vyprodána…

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz