Kubota traktor M5072N
Kód: K02834Detailní popis produktu
Kubota M5002 Narrow stvořena pro pěstování mnoha plodin, zejména však v sadech, vinicích a chmelnicích. Nejdůležitější vlastnost tohoto traktoru je dobrá manévrovatelnost a stabilita. V tomto ohledu je Kubota M5002N premiant ve své třídě po celém světě.

Motor
Traktory řady M5002N jsou vybaveny čtyřválcovými motory Kubota V3800 o objemu 3,8 l. Motory splňují přísnou emisní normu Stage V a poskytují výkon 74 až 115 koní (v závislosti na modelu). Hlavní předností motorů Kubota je jejich dlouhá životnost, nízká spotřeba a kultivovaný tichý chod. Pro efektivní a pohodlný provoz jsou k dispozici dvě snadno nastavitelná tlačítka paměti otáček pro pracovní nářadí.

Převodovka
Kubota M5002N je k dispozici se dvěma druhy převodovek. První varianta s 18 stupni vpřed a 18 stupni vzad nebo druhá komfortnější varianta s 36 stupni vpřed a 36 stupni vzad s dvoustupňovým násobičem. Tlačítko umístěné na řadící páce standardně u převodovky 36 × 36 stupňů, je používáno místo spojkového pedálu při řazení základních 6 rychlostních stupňů. Hlavní převody je možné řadit ve třech rozsazích. Dopravní rychlosti 40 km/h je dosaženo při snížených otáčkách motoru o 20 %, což šetří palivo a prodlužuje životnost. Standardně je traktor vybaven superplazivými rychlostmi. Minimální rychlost je tak 0,26 km/h při 2 400 ot/min. Standardně je Kubota M5002N dodávána s elektrohydraulickým reverzorem umožňující snadnou změnu směru jízdy vpřed/vzad bez nutnosti použití spojkového pedálu.

Hydraulika
S tříbodovým závěsem kategorie II s nosností 2 300 kg zvedne Kubota M5002N jakékoliv nářadí snadno a rychle. Standardně jsou dodávané dva vnější hydraulické okruhy, které je možné rozšířit až na pět vnějších okruhů. Vývodový hřídel disponuje standardně rychlostí 540/540E ot/min. Na přání je možné rozšířit rychlost vývodového hřídele o 1 000 ot/min.

Kabina
Oproti předešlé řadě je interiér kabiny přepracován pro ještě příjemnější pracovní prostředí. Ve standardní výbavě kabiny můžeme počítat se vzduchem odpruženým sedadlem a klimatizací. Kabina je na svoji velikost prostorná a výborným výhledem do všech stran. Při častém vystupování a nastupování ocení obsluha absenci středového tunelu.


Systém Bi-Speed
Přední náprava s pohonem prostřednictvím kuželových ozubených kol v olejové lázni činí z Kuboty M5002N velmi obratný traktor. Patentovaný systém Bi-Speed, který nabízí pouze Kubota, umožňuje otáčení na velmi malém prostoru. Při natočení předních kol pod úhlem 35° se téměř zdvojnásobí díky systému Bi-Speed rychlost předních kol oproti rychlosti kol zadních. Průměr otáčení tak činí pouze 3 950 mm. Systém Bi-Speed je možné libovolně zapnout či vypnout jedním tlačítkem.

Odpružená přední náprava
Nově lze může být traktor Kubota M5002N osazen odpruženou přední nápravou pro ještě lepší komfort a produktivní práci. Tuhost odpružení si lze nastavit ve třech přednastavených krocích pomocí tlačítka na pravém panelu. Odpružení tak lze nastavit daným pracovním podmínkám a pracovnímu nářadí.

Provedení s ochranným rámem ROPS, bez kabiny
Kubota M5002N je také k dispozici ve verzi bez kabiny s ochranným rámem ROPS. Výhody tohoto provedení jsou rychlé nastupování a vystupování, ale také neomezený výhled do všech stran na nářadí a obdělávané porosty. Veškeré ovládací prvky jsou ergonomicky uspořádané na pravé straně vedle sedadla řidiče. Všechny ovládací prvky, spínače a palubní deska jsou vodotěsné. Ochranný rám lze jednoduše sklopit a pracovat tak v prostředí s omezenou pracovní výškou jako jsou např. skleníky, zasíťované sady nebo mezi korunami stromů.

Vysoce efektivní práce
Prostorná a komfortní kabina s dokonalou ergonomií a rovnou podlahou bez středového tunelu, disponuje všemi předpoklady pro příjemnou a produktivní práci. Kubotu M5002N lze také dovybavit, pomocí originálního kitu, elektronikou ISOBUS, která vám umožní používat jakýkoliv ISOBUS kompatibilní stroj na trhu bez omezení jeho funkcí. S technologií přesného zemědělství a ISOBUS můžete aplikovat velmi přesně, efektivně a ekonomicky, chemické přípravky, hnojiva a osiva.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | KUBOTA |
|---|---|
| Typ motoru: | V3800-CR-TIEF4 |
| Zdvihový objem/počet válců: | 3 769/4 cm3 |
| Max. otáčky motoru: | 2 600 ot/min |
| Max. výkon motoru (97/68/EG): | 54,1 (73) kW (HP) |
| Objem nádrže palivové/AdBlue: | 76/6,5 l |
| Uzávěrka zadního diferenciálu: | mechanická uzávěrka |
| Počet rychlostních stupňů: | 18 vpřed/18 vzad nebo 36 vpřed/36 vzad (s 2 stupňovým násobičem) |
| Maximální rychlost: | 40 km/h |
| Převodovka: | synchronizovaná, 6 stupňů (volitelně 2 stupňový násobič ), 3 skupiny |
| Reverzní zařízení: | elektrohydraulické |
| Brzdy: | hydraulické kotoučové, zapínání 4×4 při brzdění |
| Připojení pohonu 4×4: | elektrohydraulické |
| Typ vývodové hřídele: | nezávislý, elektrohydraulická, lamelová spojka s brzdou |
| Rychlost: | 540/540E (1000 – volitelné) ot/min |
| Průtok hydraulického čerpadla: | 63 l/min |
| Tříbodový závěs: | rychloupínací s teleskopickými stabilizátory |
| Kategorie: | II |
| Regulace: | polohová, silová a smíšená |
| Nosnost zadního TBZ: | 2 300 kg |
| Počet hydraulických okruhů: | 2 standardně, 3. 4. 5. volitelně |
| Počet hydraulických okruhů vpředu: | 5 volitelně |
| Řízení: | hydraulické |
| Přední náprava: | uzavřené koncové převody, kuželové soukolí |
| Přístrojový panel: | analogový/LCD display |
| Standardní pneu: | 270/70 R18 vpředu |
| Celková délka: | 4 320 mm |
| Celková výška: | 2 411 mm |
| Celková šířka: | 1 312–1 723 mm |
| Rozvor: | 2 130 mm |
| Rozchod kol – vpředu: | 1 109–1 295 mm |
| Rozchod kol – vzadu: | 1 060–1 264 mm |
| Pohotovostní hmotnost: | 2 700 kg |
| Průměr otáčení: | 3,95 m |
| Položka byla vyprodána… | |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.