Kubota traktor M5112
Kód: M5112Detailní popis produktu
M5002: Bezkonkurenční manévrovatelnost
Unikátními vlastnostmi tohoto traktoru je nejen skvělá manévrovatelnost, ale také výkonný motor, vysoká světlá výška a výjimečně jednoduché ovládání, díky čemuž se stává Kubota M5002 nepostradatelným pomocníkem pro každodenní použití.
Motor
4válcový přeplňovaný motor s vysokotlakým systémem vstřikování Common Rail, ve spojení s 4ventilovou technikou a technologií přímého vstřikování nabízí vyšší výkon, lepší průběh křivky kroutícího momentu a nižší spotřebu paliva. Filtr pevných částic (DPF), diesel oxidační katalyzátor (DOC) a katalyzátor SCR, AdBlue® snížují škodlivé emise, aby byly splněny nejnovější emisní normy.
Převodovka
Plně synchronizovaná 6stupňová převodovka s dvoustupňovým násobičem řazeným pod zatížením DUAL SPEED poskytuje veškerý výkon a efektivitu potřebnou při práci. Ve snadném dosahu obsluhy je páka řazení 3 jízdních skupin, s nimiž traktor disponuje celkem 36 stupni pro jízdu vpřed a 36 stupni pro jízdu vzad. Součástí standardní výbavy jsou plazivé rychlosti. Funkce ECO Speed umožňuje dosažení maximální rychlosti 40 km/h při otáčkách motoru snížených o 20%, a tím snížení hluku, opotřebení a spotřeby paliva. Traktory M5002 jsou vybaveny samostatnou pákou zámku převodovky. Novinkou u traktorů M5002 je elektrohydraulický reverzor, který umožňuje ještě snadněji než dříve změnu směru jízdy vpřed a vzad. Páka reverzoru je umístěna na sloupku volantu. Vícelamelová mokrá spojka ulehčuje práci s čelním nakladačem a zvyšuje produktivitu a ovladatelnost.
Hydraulika
Hydraulické čerpadlo pracuje při tlaku 196 barů s průtokem 64,4 l/min. Zdvihací síla tříbodového závěsu je 4 100 kg, ramena závěsu jsou vybavena rychloupínacími háky. Sériově dodávané 2 přídavné hydraulické okruhy lze rozšířit o 3. ventil s regulací průtoku. Standardní rychlosti vývodového hřídele je možné přepínat mezi 540 a 540E ot/min. Na přání je možné rychlosti vývodového hřídele nahradit za 540 a 1000 ot/min. Volitelně lze modelovou řadu M5002 dovybavit EHR.
Kabina
Kabina série M5002 vychází z kabiny série M5001. Zaoblené sklo zlepšuje výhled a zvětšuje prostornost. Nově přibyl panoramatický střešní průhled. Vysoká kabina poskytuje více místa nad hlavou a většina ovladačů byla přesunuta pro snadnější používání. Oproti předchůdci sérii M60 je kabina širší o 18 cm. Díky tomu je jízda pohodlná i ve dvou. Standardně je dodávána klimatizace se 6 nastavitelnými výdechy v přístrojové desce. Kabina je vybavena 4 LED pracovními světlomety.
Přední náprava
Pohon přední nápravy lze zapínat a vypínat za jízdy pod zatížením, pouhým stisknutím jednoho přepínače. Díky převodu dvojitým kuželovým soukolím jsou traktory Kubota maximálně obratné. Tento systém, kompletně uzavřený v olejové lázni zaručuje dlouhou životnost, snadnou údržbu a oproti standardním kloubovým převodům umožňuje dosáhnout extrémně malého průměru otáčení pouze 4,2 m a velké světlé výšky stroje. Standardně dodávaný samosvorný diferenciál přední nápravy, spolu s elektrohydraulickou uzávěrkou diferenciálu zadních kol zajišťují trakci a stálý výkon v nejobtížnějších podmínkách.
Čelní nakladač
Originální čelní nakladač Kubota LK je navržen přesně na míru daného modelu.
Nakladač lze rychle a snadno odpojit. Tlumič rázů snižuje vibrace především při vyšší pracovní rychlosti. Ať už potřebujete nakládat hnůj, manipulovat s balíky nebo převážet palety, bude pro Vás Kubota M5003 s čelním nakladačem nepostradatelným pomocníkem. Nakladač je standardně dodáván s tlumičem rázů, 3. funkcí a ochranou kapoty.
Doplňkové parametry
Kategorie: | KUBOTA |
---|---|
EAN: | Ks |
Typ motoru: | V3800-CR-TIE 5 |
Zdvihový objem/počet válců: | 3 769/4 cm3 |
Max. otáčky motoru: | 2 600 ot/min |
Max. výkon motoru (97/68/EG): | 84,4 (113) kW (HP) |
Objem nádrže palivové/AdBlue: | 105/12 l |
Počet rychlostních stupňů: | 36 vpřed/36 vzad |
Maximální rychlost: | 40 km/h |
Převodovka: | synchronizovaná 6 stupňů, 2 stupňový násobič, 3 skupiny |
Reverzní zařízení: | elektrohydraulické |
Brzdy: | hydraulické kotoučové, zapínání 4×4 při brzdění |
Připojení pohonu 4×4: | elektrohydraulické |
Typ vývodové hřídele: | nezávislý, elektrohydraulicky ovládaná lamelová spojka s brzdou v olejové lázni |
Rychlost: | 540/540E (540/1000 – volitelné) ot/min |
Průtok hydraulického čerpadla: | 64 l/min |
Tříbodový závěs: | rychloupínací s teleskopickými stabilizátory |
Kategorie: | II |
Regulace: | polohová, silová a smíšená |
Nosnost zadního TBZ: | 4 100 kg |
Počet hydraulických okruhů: | 2 standardně (volitelně třetí ventil s regulací průtoku) |
Řízení: | hydraulické |
Přední náprava: | uzavřené koncové převody, kuželové soukolí |
Přístrojový panel: | analogový/LCD display |
Standardní pneu: | 360/70 R24 vpředu |
Celková délka: | 4 045–4 394 mm |
Celková výška: | 2 594–2 644 mm |
Celková šířka: | 1 954–2 367 mm |
Rozvor: | 2 250 mm |
Rozchod kol – vpředu: | 1 560–1 660 mm |
Rozchod kol – vzadu: | 1 440–1 790 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 3 385–3 665 kg |
Průměr otáčení: | 4,2 m |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.